för er lata

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-04-15 18:18:13


Idag pallrade jag mig till skolan fast jag är sjuk men jag var illa tvungen för att projektarbetet skulle in så vi hade lite att göra imorse men det var bara att bänka sig framför datorerna och en kopp te så det gick allt och jag är nöjd och tror allt Lena också är nöjd haha hoppas på ett bra betyg nu också. Så nu på eftermiddagen har jag vilat och nu har snor näsan börjat rinna åhåå inte bara halsen nu då. Men jag kan inte vila riktigt när jag tycker det är äckligt på rummet men jag orkar ändå inte städa men som tur hade pappa lagt in vårat nya husdjur '' hunden '' som han kallar den i mitt rum. Hmm undrar varför ? Det kanske var en pik ? Det är iallafall en självgående dammsugare hahaha den är jätte häftig och nu hade han hittat kontrollen till den så nu kan man styra den som man vill. Nu dammsuger den för fullt och har nu bosatt sig under sängen av en eller annan anledning. Han stormtrivs nog där under med allt damm eller vad tror ni? :)



dock är hunden grön inte den finaste färgen direkt : /
Postat av: Anonym

Självgående dammsugare? Lata jävlar hahaha! :D

2009-04-15 @ 20:35:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: