Grattis mamma

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-04-12 16:19:31


Igår bakade jag och Sebbe tårta till mamma för att hon fyller år idag men vi åt den igår haha det är ju tur det för nu ligger båda mina päron helt bakis och skakis. Tårtan blev rosa/lila och glittrig så tjusig enligt mig men tydligen inte enligt pappa och Sebbe som ger tummen ner för färgen på min tårta! Men god var den och mamma gilla den :) Och idag ska vi på kalas igen fast på ett hemligt kalas så det skriver jag inte nu men problemet är att jag har fått lite feber och väldigt ont i halsen men jag tänker inte sitta hemma. Kanske borde börja duscha och så nu men jag är så trött och sliten det blir man ju när man är sjuk :(




synd att glittret inte syns på bilderna :/
Postat av: Kim

När ska projektarbetet göras? :P

2009-04-12 @ 21:38:33
Postat av: amila

Grattis till din mamma <3

2009-04-13 @ 15:16:46
URL: http://aamilasacic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: