Hej får jag äta upp dig ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-04-14 22:15:43


Idag har båda OP klasserna varit i Göteborg en heldag och fy va min hals värker nu! Halsen har varit en katastrof hela dagen och jag har bara stört med min hosta som bara med den men jag är glad att jag höll ut till slutet ändå fast jag ville åka hem några gånger. Vi började iallafall dagen med att åka till en föreläsning som var väldigt flummig men givande haha och då åt vi första gången vi bjöds på frulle och te det behövdes verkligen till halsen sedan åkte vi vidare till en utställning och vi fick äta vår mat vi hade med oss innan vi gick in så vi har bara ätit och ätit idag inte bra det när man inte kan svälja.

 
 
 

Sedan gick vi vidare till avenyn för att glassa på en uteservering för att vi hade en lång break på tre timmar innan vi skulle träffas igen. 

 
 

Tanken var att dricka vin i solen men nästan alla var sjuka så det gick inte. Jag drack till och med varm choklad i värmen men det var gott så det gick ner.

 
 

Vid sex tiden träffades alla och åt middag på bamboo tror jag det hette ?  Jag beställde in pommes och grillad kyckling men jag trodde inte jag skulle få en hel kyckling för mig själv haha jaja mat för pengarna fick man iallafall. 

 

Sedan var det dags för hemfärd och skönt var det för då var jag helt slut och ville bara hem och dricka te som jag gör nu men det hjälper fan inte. Åh varför är halsen så öm? Rolig dag var det iallafall hade önskat jag var frisk bara :) 
Postat av: eLin

hahahahahah dör av skratt Ida som PÅVE!!! hhahah ring sen hemma nu. :D

2009-04-15 @ 11:39:11
URL: http://elinmarie.blogg.se/
Postat av: Kim

Bild nr. 2 HAHAHA kan inte sluta skratta åt dom kläderna du har på diiiig!!!! xD

2009-04-15 @ 14:20:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: