love love love

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-04-11 01:23:01


Haha nu vet jag att du kommer ta åt dig av rubriken Sebbe men det handlar faktist om mina skor men jag älskar dig mer än mina skor bara så att du vet hjärtat och även kallad surpuppa :) Idag har det varit en varm och härlig dag jag åkte upp till bonnehålan och träffade Sanna och Johanna. Vi fick något flipp i slutet när vi började prata om att lilla Sanna vill ta körkort och även Johanna men ingen skulle göra det än så vi satte Sanna bakom ratten för första gången och herregud vad vi skrattade hon var för härlig hon körde som en liten rädd tant men det gick hur bra som helst för att vara första gången så några timmar av kvällen gick på det och det var hur kul som helst att sitta där som en kör lärare men dock behövdes inte Johanna det för hon var hur duktig som helst. Men Sanna haha jag kan fortfarande inte sluta skratta hon var verkligen världens sötaste bakom ratten , Johanna fick till och med putta in stolen åt henne :) Invigde även mina gladiator sandaler som är nya dom är dock finare än på bilderna för man ser inte guldnitarna och dom blåa fick jag hem förra veckan och dom är hur sköna som helst och är från barn avdelningen på H&M haha billigt och bra med liten skostorlek :) Nu är det dags för sängen och jag längtar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: