odd molly

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-04-07 22:33:26


Va fan är det hockey på kanal fem för !?!? Det är ju tisdag och tv kväll med d.h bland annat men nej jävla puckon har satt in hockeyn istället. Jävla idioter! Skaffa en egen kanal att sitta och glo på skäggiga gubbar som åker skridskor efter en puck. Åh är så irriterad kan dom inte visa det på någon sport kanal istället ? Jaja inget att göra åt.Hatar lov dessutom kanske därför mitt humör är så här för det finns inget att göra i denna tråkiga bonnhåla. Dagens höjdpunkt är något jag inte ens får säga haha alltid så men håll tummarna för mig så får ni veta :)


Denna underbart söta kommer från Odd Molly och kostar cirkus 600 riksdaler
Postat av: Veronica

Måste hålla med dig om att ja blev också skit förbannad på den jävla is-hockeyn :S ! fan de e ju D.H liksom :D haha. Ha de bäst!

2009-04-10 @ 16:29:25
Postat av: Ida

Åh va skönt och höra att det är någon mer som håller med mig hahah :D

2009-04-11 @ 00:19:49
URL: http://idaemiilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: