Panik!!!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-04-27 21:00:12



Älskar denna rosa dröm

Måndag som vanligt och suck suck för det speciellt inte när man inte haft skola men jag har haft fullt upp med jobb X2 , färgat håret jag var tvungen att lägga i en lite rödare färg för att få bort dom grå/gröna skiftningarna men hepp det syns inte ett dugg så fortsättning följer för jag måste verkligen få bort den färgen jag har i håret. Jag vill ha en vanligt brun hårfärg. Nu sitter jag här med naturkunskapen och undrar varför jag skrivit så lite för vi ska redoivsa imorgon men det finns inget mer bra att argumentera om så hmm hur ska jag göra , hur ska jag fylla ut det ? Det löser sig alltid MEN MEN MEN imorgon har vi engelska nationella ch jag vet inte om det är skriv eller hördelen och alla blir osäkra när jag frågar haha så det blir att läsa igenom häftet ikväll då och då blev måndagen helt plötsligt ännu tråkigare och inte nog med det jag har brännt mig över läppen så det varar och har sig och det är ju så himla snyggt ; ) njaa kanske inte då men jag kan inte skippa skolan för det för imorgon ska vi rida pollen på idrott B lektionen också och aldrig att jag missar det haha.
Postat av: Åsa

bara så du vet så måste vi ha en gå lektion i skolan nån dag snart, för jag slår ihjäl mig hemma. hahaha Vi har uppsatsdelen imorrn. så det är bäst att du läser häftet ;) Wiee imorrn ska vi RIDA på en häst haha vet inte om jag ska skratta eller gråta XD

2009-04-27 @ 21:36:45
URL: http://windfall.blogg.se/
Postat av: Sannaa

Ta det lungt på pollen nu, så du inte ramlar och slår ihjäl dig. Hörs av imorgon :) puss <3

2009-04-27 @ 21:45:28
URL: http://SannaaOinas.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: