Så jävla löjligt

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-04-20 20:28:01


Fy fan för dom som har skickat balklänningen dom vill inte ens ta tillbaka den. Jag har hållt på och argumentera med dom hela dagen men dom vägrar och erbjuder mig istället en underkjol till trasan gratis. Men vad hjälper det när det ser ut som en trasbit !? Åh tack så jävla mycket www.**********.se för att ni har förstört min bal. Nu har jag ingen lust alls att gå på den för jag har kastat bort nästan tre tusen i sjön och tror ni pappa är glad ? Nu ska en ledsen Ida tänka :(


Syhjälp jag behöver någon som kan sy !

Postat av: Sannaa

Nemen tack detsamma charmören där :) hihi

2009-04-20 @ 21:03:57
URL: http://SannaaOinas.devote.se
Postat av: Kim

Men va fan ida skriver du stjärnor framför.. häng ut företaget som är en fet bluff!!!!

2009-04-20 @ 22:01:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: