Sjukling

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-04-15 21:35:31


Mina nya älsklingar från Halens.se har kommit och dom är grymt fina och faktist höga det trodde jag inte eftersom jag strossar runt i 13 cm klackar nu för tiden. Dock är dom lite för lösa eller stora vid vaden så jag vet inte riktigt vad man ska göra åt det ? Kanske gå till en skomakare om dom nu kan fixa sånt haha det får vi väl hoppas. Iallafall så känns som att jag ska dö när som helst för jag är så förkyld och febern har kommit igen. Why man ? Inte lägligt den här veckan och jag vågar inte stanna hemme för vi har för mycket i skolan men vaknar jag av feber imorgon så går jag inte för jag tänker inte pina mig själv utan det får faktist lärarna förstå. Jaja nog om alla sjukdomar för nu ska jag försöka somna hyffsat bra.

Postat av: Kim

Du vet att vi har fått mejl nu om projektarbetet på firstclass! :P

2009-04-17 @ 19:44:45
Postat av: Sannaa

Haha jaa det hade vi verkligen :)

2009-04-20 @ 14:29:44
URL: http://SannaaOinas.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: