The Hills

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-04-26 18:25:48


Igår grillade vi och spelade fotboll , brännboll och kubb och det kom faktist mycket folk. Filtarna och grillarna var uppsktattade haha dock var vi inte många som grillde fast det var tanken men men haha jag blev mätt. Mycket öl och tjocktröjorna på det är så det ska vara och kvällen avslutadea så klart på Mc donals för mig och älsklingen och feta som vi är åt vi till och med lite nattglass , aldrig fel. Vaknade inte av att bara bakis iallafall som tur var men lite seg är jag och jag har ingen bil den här veckan så jag kan inte åka och sola som jag hade hoppats på och jag är för lat och sliten för att ta bussen så istället har jag kollat på The hills säsong 5 och det är grymt bra! Dock är det bara fyra avsnitt man får se men jag är nöjd och jag längtar efter mer för alla skvallerpressar säger ju att Heidi och Spencer har gift sig men i början av säsong 5 är det annat kan jag lova. Jag väntar med spänning på avsnitt 5 men nu är det duschen och sen Gossip Girl.



snart är Lauren också borta ur serien ....
Postat av: Kim

Vi ska ha läst en deckare som en svensk författare har skrivit! :P

2009-04-27 @ 13:37:05
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: