Värme !!!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-04-25 11:44:09


Fint vädet har det varit nu dom senaste dagarna men idag är det nog varmast hittils och åh så skönt det är. Gårdagen började med skolan vi var på en teater eller föreläsning eller vad det nu var den handlade om klamydia och killen var sjuk! Han svalde hela mikrofonen och gjorde parningsljud haha och stoppade även upp en kondom i näsan men nog om det för det gjorde att vi slutade senare. Drog sedan iväg till siba för lite shopping med älsklingen och haha Becka , Kim och Åsa på köpet också och vi fikade innan också kom jag på det är viktigast.  Kom hem med ett par saker som var nödvändiga enligt mig så som klänning , 2 skärp , smink och skatersocks haha var illa tvugna för dom var vit/rosa och så söta och dom hade jag tänkt att inviga idag när vi grillar och spelar brännboll/kubb. Men åter till igår det blev väldigt stressat eftersom jag , Sebbe , Sanna och Franne skulle spela minigolf vid sex och innan det skulle jag hinna sola med Elin också men allt hanns med konstigt nog. Dock var inte minigolfen öppe än , buhuuu men vi gick och satt oss i solen på strandgatan och åt lite gott istället så det blev mysigt men sen helt plötsligt fick vi bråttom därifrån med för mina fastrar var hemma hos mig och dom ska sy om min balklänning så det är viktigt att ta exakta mått osv så det var bara gasen i botten och hemåt och kvällen slutade vid tolv då jag deckade av utmattning för klockan sju var det jobb. Nu ska jag köra hem älsklingen , iväg och sola och köpa grill mat och dricka. Have a nice saturday people :D



skatersocks



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: