vila

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-04-05 16:53:23


Igår var jag som sagt och firade tvillingarna Johanna och Paulina och det blev riktigt lyckat. Fick en välkomsdrink och tjejsnacket sattes igång på en gång. Sedan hade vi sexparty också haha det visste dock inte tvillingar någonting om så dom fick sitta med ögonbindel på sig och känna på snoppar haha vilka reaktioner. Vi hann dock inte ut på krogen men det gör inget vi skulle ta det i veckan istället och det passar ju nu när vi har lov , åh efterlängtade lov. Idag är jag trött och lite bakis och så himla sugen på mc donalds mat , ska ta med lillebrorsan och åka upp till donken om en stund :)



Denna rosa enkla klänning såg jag på VILA häromdagen men är lite osäker den ser inte ut som på bilden den är mycket sötare men känns dock för enkel men färgen gör ju allt så hmm ett köp kanske ?
Postat av: Kim

HAHAHAHA tog du bort den kommentaren som va här? xD

2009-04-06 @ 20:05:50
Postat av: Ida

Jaa jag gör som ögonbrynet hahahahah xD

2009-04-06 @ 20:10:16
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Kim

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! xD

2009-04-07 @ 10:47:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: