bara för att jag älskar huvudstaden ...

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-08-12 21:52:04


Bloggen har dött en aning men det är bara för att åskan tog mitt internet och jag har inte fått tillbaka det förrens idag. Tre dagar utan dator har känts som stenåldern. Som tur har jag jobbat och ska sluta på fredag egentligen men hoppar in på lördag och gör ett extra pass från 07-16 för att jag behöver alla pengar jag kan få haha. Idag har jag bokat tågbiljetter och hotell till mig och älsklingen i början av oktober. Det blev hans födelsedags present fast det blir dock så sent för skolan börjar och vi måste ta hand om vår valp men han hade inget emot det. Dock fick han veta presenten idag för jag kunde inte hålla mig haha och han fyller inte år förens i början av septemer! Det lutade först åt en utomlands resa men det går inte att vara borta en vecka när Alice fortfarande är en valp men en helg går bra så det blev Stockholm som vi pratat om ett tag och han verkar glad över det så det känns bra att ge han något annorlunda än en pryl eller annat :-) Nu ska jag nana det är jobb imorgon som gäller , igen.



Vårt super fina hotell jag bokade , Crystal Plaza Hotell :)
Postat av: Sannaa

VAd mysigt, man man ändå hade pengar hehe

2009-08-12 @ 22:20:26
URL: http://SannaaOinas.devote.se
Postat av: currryy

faan vad det låter bra! ni kunde fått boka min lägenhet ju? fattig student need cash hahaha :) häärlit att ni kommer till "min" kära stad:D <3

2009-08-17 @ 11:30:09
Postat av: Ida

jaaa åååh vi kommer och hälsar på hahaha :D vi står och bankar i dina hood första dagen vi är där ;D

2009-08-22 @ 22:34:10
URL: http://idaemiilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: