en dag kvar ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-08-13 16:41:19


Ååh nej jag önska att det var så eller rättare sagt så hade det bara varit en dag kvar på jobbet men självklart har jag tagit mig an en massa extra pass på lördag och måndag. Och skolan började dock idag men jag kunde inte gå dit och kan inte gå dit imorgon heller för då jobbar jag också. Hmm det är ju egentligen bara intruktionsdagar så jag missar väl inte mycket hoppas jag. Ska ju dit på tisdag och prata lite med studievägledare så jag får studiestöd och hur ska jag lägga upp mina kurser. Hatar att jag valde att läsa matte B! Jag är ju dum i huvudet jag slapp det i gymnasiet och nu tar jag och läser det ändå fast jag inte behöver haha men det är väl aldrig fel att ha så det är mina enda riktiga lektioner. En halvdag på onsdag och en lektion på torsdag. Jisses vad ska jag göra på min fritid ? :/ Ta aldrig studenten! Jag ska iallafall försöka jobba röven av mig i höst så jag och älskling kan flytta ihop och börja köpa fina saker till hemmet :) På tal om älskling han ska jag nog ta och ringa och terrorisera lite mitt i maten. Måste nog ta en powernap idag med , gillar inte det för då förstör man nattsömnen. Jalla bye



kiss kiss bye bye

Postat av: Kim

Men de är inte säkert att jag ska tacka jaa till min SSK plats så jag kommer nog få rätt mkt fritid att ta dö på också :)

2009-08-14 @ 22:10:45
Postat av: Ida

VAAAAAAAAAAAAAAAA? Neeeeeeeeeeeeeej Kim du ska tacka ja för i helvete!!!!!! :D

2009-08-15 @ 12:50:33
URL: http://idaemiilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: