göteborrrrg

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-08-05 22:23:42


Underbara två lediga dagar har det varit men imorgon blir det jobb igen. Hade helst sluppit men kvällarna brukar oftast vara ganska bra. I tisdags var jag ute och åt lunch och tog en glass vid bryggan med en jätte trevlig tjej från jobbet. Efter det var jag på mitt snabb jobb och på kvällen gick jag och älsking ut och åt romantisk middag haha det var så mysigt. Förätt , middag och efterrätt och lite drinkar det är inte fel det. Hyrde film och köpte massa gott så den dagen var verkligen underbar. Idag har jag , Sanna , Johanna och Paulina varit i kära Göteborg och shoppat loss verkligen. Kom hem med löshår , svart kavaj , nya skor , massa underkäder , smycken , sminkväska , skärp och massa annat onödigt men som jag var tvungen att köpa haha. Fick handlat upp lite födelsedagspengar på kuppen så det är inte fel. Men visar dock inte shoppingen idag för kroppen är död efter denna långa dag. Och jag längtar till lördag men jag längtar dock inte till matlagningen men jag får ju hjälp ;) Sov gott peps.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: