här ska det skrivas rubrik

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-08-20 20:10:48


Imorgon börjar jag jobba på mitt vikariat det ska väl bli ehm .... roligt ? Roligt med pengar iallafall haha. Jag har inte fått dom andra tiderna än så just nu är jag ganska nervös över vilka helger och så jag ska jobba. Jag hoppas det blir denna för nästa helg har jag fullt upp och hela torsdagen för då ska vi hämta Alice. Hoppas jag får röra om i schemat bara för då löser sig allt. Åh orkar egentligen inte jobba men jag behöver beta av mina skulder och räkningar innan jag flyttar annars är det kört. Sanna ska även komma och möta upp mig efter jobbet för vi ska iväg och träna eftersom jag jobbar nästan precis brevid sportlife så det blir ju super. Känner att det är skönt att ha börjat träna men behöver dock lite bättre gymkläder och skor haha ser ut som en slusk på gymmet just nu med ett par väldigt obekväma och klumpiga skor. Men nu är det dags för film så jag blir trött.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: