hiss eller diss ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-08-17 22:22:51


Lovley det var min sista arbetsdag idag men jag är inte glad för det! Fick veta att bemaningen kanske ska stängas ner helt och då går jag utan timjobb :( Inte för att jag jobbat inom vården mycket det innan studenten men det var just för att jag inte orkade för det var mycket med skolan men nu när jag pluggar på distans så har jag ju en massa tid över och då vill jag jobba så jag hoppas dom inte lägger ner det. Tror inte det kommer funka utan bemaningen ändå så håll tummarna för att det fortsätter som det är. Jaja det var en rolig sista dag iallafall vi har varit på resa med dom äldre så det var en lite annorlunda dag och det var gott. Idag har jag bara slappat med Sanna och gjort absolut nada. Imorgon ska vi köpa gymkort och börja träna haha det kommer nog bli roligt. För 400 kr i månaden så gäller det att man tränar också! Så det ska vi försöka hålla och det blir gott att göra åtminstonde någonting på dagarna haha nej då jag kommer ha fullt upp med andra jobb , hund , pojkvän/vänner , skolan fast den är på distans. På tal om det så börjar skolan på onsdag så ska dit och träffa matte B klassen för första gången. Tittar redan på höst jackor också men hittar ingen som man verkligen känner wow för. Hitta en snygg grå , åh va länge jag har letat efter en grå men jag vet inte om den formen passar mig? Nej dags att måla naglarna.

Postat av: Sannaa

mee like it :)

2009-08-17 @ 23:09:16
URL: http://SannaaOinas.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: