inte utan mina stövlar

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-08-13 22:35:48


Det blev en powernap ändå och jag hatar det för man blir så snurrig efter. Jag gick upp vid nio och skulle duscha och i duschen börjar jag få lite smått panik för jag får för mig att jag ska iväg och jobba om en halvtimma så jag måste skynda mig och börjar fundera på vad jag skulle uträtta för ärenden efter jobbet tills jag kommer på fem minuter efter att det är kväll och jag ska sova snart igen. Så sjukt att det kan bli så ibland därför hatar jag powenapa haha. Just nu sitter jag och glor framför skärmen och kollar ut i det så mysiga vädret. Jag älskar höst , jag vill ha höst nu. Jag vill köpa mig ett par rosa hunter gummistövlar och gå ut och gå ut med min lilla vovve i skogen och leka bland dom fina löven. Time to sleep



Ett par ljusa eller mörka eller kanske till och med mönstrade ?
Postat av: Sannaa

Gillar mest dom mönstrade :) hihi

2009-08-14 @ 13:08:56
URL: http://SannaaOinas.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: