jag dööör

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-08-22 19:06:07


Jag tror jag har kommit in en konstig svacka jag känner mig nere och ensam på något vis. Kan inte förklara känslan för jag är ju inte ensam. Livet är tomt på något sätt , det kanske är för att tryggheten med skolan har försvunnit ? Att man varje dag hade något att göra ? Eller vad är det ? Just nu har jag slängts in i jobb världen och det känns både bra och dåligt. Men man oroar sig hela tiden ändå för man har ju sina planer i huvudet. Nej jag vet faktist inte om det bara beror på det men något är konstigt och jag orkar inte vara glad över något för det händer absolut nada i mitt liv just nu. Jaja nog om sån skit för en ytlig sak som jag är super glad över är att jag har hittat dom perfekta overknee bootsen och dom blir mina på torsdag! Åh jäklar det är många dagar kvar dit kom jag på , goosh.


Mmmmm ....
Postat av: Sannaa

Don´t feel lonely cuz. You have me and allways gonna have. Och hittar gärna på nya äventyr saker med dig :) alltid. Du har skapats till en helt underbar människa. Och en förebild i mina ögon. Jag ser upp till dig, och genom att iakta dig får jag styrkan i mig. Får viljan till att klara av saker i mitt liv och lämna det past bakoom mig. Klättra upp till toppen precis som du gjort. Det kommer bli mycket blod svett och tårar. Men din styrka blir min styrka. Och med den kommer jag klara av mycket. Du är en ängeln från himeln. Och det finns få sådana här. Och en vaker dag, kommer dina drömmar och mål slå in. Du kommer leva i din dröm och målen är avklarade. <3

2009-08-23 @ 09:57:09
URL: http://SannaaOinas.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: