klipp klipp

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-08-20 18:57:12


Idag har det varit 27 grader i vårt lilla land Sverige. Är sommaren på väg tillbaka ? Vi får väl se vi får väl se. Idag har jag inte gjort mycket har varit och träffat en av mina nya lärare och hon verkade toppen verkligen. Och alla andra elever som går i kursen men dock får man ju inte se mycket av dom eftersom det är på distans jag studerar men det verka vara ett bra gäng iallafall. Eller ja alla fem som vi var idag haha vi är 20 som går den kursen. Trodde min brors lilla dotter skulle komma hit idag och leka men nej det blir på söndag så idag har jag gjort absolit nada. Lagade tacos med mamma förut det är den enda. När jag har tråkigt kommer jag på en massa ideer så jag tog och klippte mitt löshår eftersom jag tänkt och boka klipp och färg tid tills nästa vecka då kommer jag ändå behöva köpa nytt. Så jag klippte det lika kort som mitt hår. Som mitt hår är bak iallafall för det på sidorna och luggen det är så himla kort och uppklipt. Hatar det för jag vill ha håret i en och samma längd så därför kommer jag bli supder duper korthårig nästa vecka för att sen börja spara igen. Usch men tacka den som kom på löshår haha :-)



Jag passar inte i kort för det ser så himla barnsligt ut på mig!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: