längtar efter vår prinsessa ...

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-08-01 22:56:38


Jag har dödstråkigt och är samtidigt döds trött. Ska strax sova för ögonen svider efter en lång arbetsdag. Om några timmar blir det en ny dag på jobbet. Åh suck men sen är helgen över och jag går bara till 14.00 på min födelsedag på måndag det kallar jag lyx. Har tänkt på en sak , gud vad folk festar. Jag älskar att festa missförstå mig inte men jag festar inte om vi är ett gäng bondlurkar och inte har planerat något särskilt utan bara drar ut och ugglar med lite folk som annars är skit tråkiga. Nej tack förstår inte hur folk kan kalla det festa ens ? När jag festar vill jag klä upp mig och vara taggad till max. Usch folk har blivit så luffiga nu för tiden , inte alla men många. Folk får nästan panik för att det är fredag och dom inte hunnit dricka en öl. Men jag kan lova planerar man ett litet tag i förväg så blir det mycket roligare för då hamnar man inte i bonnhållan på en tråkig hemmafest som man inte annars hade gått på men man måste desperat gå på den nu för att man har druckit lite. Äh vad vet jag jag är iallafall trött på många i min omgivning. Alla är så tråkiga. Hoppas att jag den dagen jag börjar högskolan är långt ifrån Trollhättan så man kan starta ett riktigt liv snart :-) Nu ska jag sova , natti natti.




lite saker som ska inhandlas till lilla Alice :)

Postat av: Sannaa

Jag håller med dig till max faktiskt. Är inte ens förtjust i att dricka längre. Men ser fram emot din dag :) , ska bli kul att komma BORT.

2009-08-02 @ 15:38:16
URL: http://SannaaOinas.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: