skola igen!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-08-18 09:48:40


Oj då planerna ändrades drastiskt nu på morgonkvisten. Jag skulle ju åkt och jobbat och tränat och sen jobbat igen men så blir det inte. Jag ringde till skolan för att fråga hur man går tillväga nu när jag varken har varit på uppropstillfället eller dom intruktionsdagarna så hon sa att jag skulle komma in idag och ha lektion i källkritik. Oj va svårt eller inte men visst det finns kanske äldre på kursen som inte vet hur man sökert efter information så det får jag väl gå på så jag får det undanstökat. Men jag är inte redo , jag trodde jag skulle börja imorgon haha men jag måste få mina logg-in så jag kan börja med mina första uppgifter. Frågan är om jag ska droppa matte B kursen ? vi får väl se efter imorgon :-)
Postat av: Sannaa

yeaas ;)

2009-08-18 @ 20:17:24
URL: http://SannaaOinas.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: