tagga till

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-08-15 16:33:02


Blev inget Göteborg med gänget idag , surprise eller inte. Blir ju aldrig som vi planerat och det är väldigt tråkigt för jag såg verkligen fram emot att gå ut med dom eftersom vi inte träffats på hela sommaren men självklart är det alltid folk som ställer in och vissa folk säger inte ens till! Så trött på detta nu så nu ska aldrig mer planera något med dom mer förutom dom som alltid varit med och inte dragit sig ur. Hade varit kul att gå ut på gbg kalaset ändå men vädret tillåter inte det så det blev inställt men vad ska man göra åt det ? Vet att det var fler som blev besvikna också. Jaja men nu ska jag inte sura för jag ska iallafall dricka lite vin med the girls efter lite velande men det blir säkert trevligt ändå tror jag :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: