träning

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-08-19 18:48:40


Så nu har jag och Sanna äntligen skrivit in oss på gymmet , det fick bli sportlife. Det verka hur bra som helst så nu är jag jätte nyfiken på alla roliga pass dom har men vi börjar lugnt för jag var helt svimfärdig efter denna dagen haha. Men det kan ju också ha berott på att jag inte hade ätit på hela dagen men nu har jag ätit tonfisksallad så nu är jag mätt eller nej egentligen ganska så tom men nu ska vi inte förstöra det här va. Fick ocskå ett jätte positivt samtal idag och det var att jag har fått ett vikariat på mitt sommarjobb. Toppen tänkte jag först men sen sa hon att det bara var på några veckor till att börja med. För damen jag vikkar för har blivit sjuk och kanske måste bli långtids sjukriven och då har jag ett framtida vikariat också så det är bra om jag nu väljer att ta det för jag är mest inne på att plugga. Jo tog också bort matte B kursen idag för det kommer inte hinnas med att plugga distans på heltid och jobba! Men jag är nöjd för tillfället iallfall :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: