Bakis och barnvakt bra kombo!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-12-11 23:56:26


Rätt seg fredag kan jag lova och lång den tar ju aldrig slut haha. Var ju ute igår och hade det väldigt trevligt faktist så imorse dunkade huvudet på och jag skulle vara barnvakt åt Emma på förmiddagen till eftermiddagen. Vi lekte och höll på men ni vet ju hur det är när man är bakis då vill man bara vila haha. Sen kom brorsan och tog hem henne och jag gick dit igen för skulle sitta barnvakt på kvällen också och min älskling följde med några timmar. Det gick bra men man är ju inte van vid bebisar så lite orolig var jag från början men det vara bara kul. Så nu ligger jag här helt utslagen och Erik vann ju idol fy fan va han är grym! Agnes ''the star'' sög!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: