Christmas is over ...

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-12-26 16:59:50


Julen var jätte mysig och jag är mer än glad över mina julklappar. Roligt att jag fick en vanlig plattång som man kan locka och platta håret med men när jag hade öppnat den så tvingade pappa på mig en till julklapp som jag egentligen ville öppna sist men sen förstod jag varför. Det var en mini mini plattång som är mindre än min hand hahaha lite roligt faktist han som hatar alla mina olika plattångar osv. Mina föräldrar blev mer än glada över sina julklappar och det borde dom haha. På kvällen drack jag & Sanna en julmust grogg , lite vin och några öl och sen på natten åkte jag hem till min älskling och drack lite mer öl och sen så deckade vi haha :)









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: