Clothes.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-12-09 12:19:03


God morgon sunshines idag blev jag väckt på ett jobbigt sätt igen. Jobbet ringde 06.55 och ville att jag skulle jobba några ynka timmar och arbetspasset börjar 07 så jag sov vidare men jag ska sluta med det för det har blivit många sånna ringningar så det blir pengar ändå. Nu sitter jag iallafall och mumsar på frulle , rostsmörgåsar med marmelad och juice. Hade ställt klockan på nio men jag snooza så jag blev väckt ytterligare en gång av brevbäraren som hade paket till mig. Underbar start på dagen hihi dock ska den svarta klänningen längst ner bytas till en mycket mindre storlek fast jag har tagit den i min rätta storlek men vad ska man göra :)



     Svart spets klänning H&M                        Svarta läderlapps leggins Nelly.com



Svart ''tajt'' klänning Nelly.com                 Vit blus med detaljer Nelly.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: