En död Ida :X

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-12-06 19:36:45


Gaaah jag får panik om några timmar ska tre kurser vara inlämnade. Jag är klar med EN helt! Fast fick komplettering på en fråga dock. Och jag har inte hunnit göra dom andra uppgifterna för att f åett högre betyg så det måste jag fixa. Jag har jobbat 07-12 idag , tog en powernap och åkte och åt med älsklingen. Sen jag kom hem har jag pluggat och jag har nästan gjort en hel kurs. WIHOO! Dock har jag inte hunnit göra dom högre betygs uppgifterna där heller eller gjort processen innan som består av fyra delar som tar skit lång tid! FAN! Jag måste verkligen hinna allt detta för jag vill inte bara ha G för då känns det ganska meninslöst att ha läst dessa ämnen så nu ska jag fortsätta kämpa så vi hörs imorgon om jag har överlevt så att säga. Nu drar jag till babe han ska hjälpa mig så att jag kanske hinner. Håll tummarna för mig nu!

Postat av: sebbe

vasheeguuuuuuu

2009-12-06 @ 23:58:57
Postat av: SannaaCarola

På vilket av det ;) ?

2009-12-07 @ 00:29:37
URL: http://sannaacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: