För att jag är grym!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-12-14 15:39:49


Måndag morgon höll jag på att skriva bara för att jag sitter och äter frulle mitt på ehm mörka dagen haha. Jag gick upp vid 10 och har pluggat sen dess. Blev inget jobb men bra det för jag behövde plugga för idag ska sista kursen vara inne och vet ni ? Jag har gjort den kursen sen igår! Igår satt jag exak 12 timmar och jag hade inte gjort en enda uppgift dom här fyra månaderna som kursen har hållt på så på två dagar nu så har jag gjort klart eller snart en hel kurs. Jag är grym! Haha bara jag inte behöver komplettera , jag har bara två stora uppgifter kvar som jag ska göra klart ikväll efter jobbet så håll tummarna att jag hinner till tolv slaget inatt. Vad har hänt annars? I lördags hade jag , Sebbe , Sanna och Franne taco middag och hyrde film det var väldigt mysigt så det får vi göra om. I söndags jobbade jag en tur på morgon och det bjöds på glögg och lussebullar sju på morgonen haha jag visste inte att det var lucia. Sen pluggade jag precis hela dagen fram till 03 på natten :) Jaja nu ska jag föna håret och dra till work. Känner en klump i magen för tänk om jag inte hinner med uppgifterna!

Postat av: Victoria

2009-12-14 @ 15:57:31
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: