Förbannad!!!!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-12-21 13:56:26


ÅH jag är så arg just nu! Jag kom inte in på en kurs som jag dessutom inte kom in på förra terminen heller för att dom tar alla människor som inte ens har högstadie kompetens före! Iallafall jag läser bara 400 poäng och måste ha 450 för att bli beviljad studiestöd. Okej tänkte jag och ringde skolan och frågade om det fanns någon kurs dom kunde sätta in mig i för det handlar ju bara om en liten fjuttig 50 poängskurs men NEJ fanns INGA platser i någon kurs! Då säger dom att jag antingen får ta det minsta studielånet som innebär att jag kommer ha ungefär 13000 kr att betala tillbaka efter vårterminen eller inget alls. Jag tänker fan inte ta ett jävla studielån för att jag läser upp mina betyg. Jag är så irriterad varför kom jag inte in på en kurs som jag har IG i och som jag har sökt två gånger? Det finns ju inget som är värre än IG så vilka har dom tagit före är ju min fråga? Jag vill ju fixa den kursen och har dessutom sökt den på båda terminerna. Vet inte hur jag ska göra nu? får väl hoppas att någon hoppar av.

Postat av: SannaaCarola

haha tack :) Franne tycker dne är skit ful haha. Ja visst gör det ;) . vet du hur man får texten i menyn svart :O?

2009-12-21 @ 14:15:38
URL: http://sannaacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: