FRIDAY!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-12-04 13:09:43


Hoho jaha då var man hemma igen eller för två timmar sen egentligen eftersom Sebbes praktik börja vid tolv. Konstig natt jag vakna ett antal gånger och varje gång så var Sebbe fortfarande uppe och då snackar vi till sju på morgonen. Fattar inte varför människan inte sover för mig är det tvärtom att jag somnar jätte tidigt när jag är med honom. Jaja idag är det fredag och mina planer för dagen är att träna (?) sola och plugga för allt ska vara inne på söndag och jag har ungefär 20-23 uppgifter att göra så det gäller att ligga i haha. Men först ska jag kolla på det sista The Hills avsnittet och kolla vad jag fick hem från posten tror det är två kjolar och en skjorta jag beställt och hoppas dom passa nu också! :) Laterooo!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: