Girls night out!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-12-10 13:24:30


Shululu vänner idag är det torsdag och det betyder inte att jag ska sitta hemma och kolla sista avsnittet på mammas pojkar. Fasiken hade ju velat se det men det får väl bli reprisen haha. Idag blir det tjej kväll med utgång det blir jag , Sanna , Johanna G och Johanna S många Johannor ikväll haha. Jag ska strax åka till systemet och sedan sola. Sedan blir det nog att göra pannkakor för Johanna G kommer till mig efter jobbet för vi ska fixa oss ihop och dricka och då måste man ju bjuda på lite mat för stackarn har ju jobbat hela dagen för själv har man varit ledig :) Ikväll ska jag inte dricka mycket har jag lovat mig men lite får man allt ta och självklart ska det tas en massa bilder. Hörs ikväll annars ses vi i vimlet kanske :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: