Hon lämnar honom!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-12-08 21:51:33




Äntligen lämnar hon honom efter att tio kvinnor har trädit fram. I början verkade det ju som om dom ändå försökte lappa ihop förhållandet men det har ju bara kommit fler och fler kvinnor och sms och annat som har läckt ut. Tiger är verkligen inte den han vill framstå sig som att vara , familje fadern , maken , golfaren , helylle killen osv. Man blir nästan äcklad när man läser allt som han har haft för sig medans hon har tagit hand om barnen och stått vid hans sida vid alla framträdande. Usch! Jag kan förstå att det är svårt att lämna någon man älskar och har barn tillsammans men nu är det nog inte det. Men varför är det egentligen så svårt? Jag vet tex om många av mina bekanta dvs tjejer att deras killar är otrogna men dom lämnar dom inte , varför är det så? Fast dom har bevisen eller känner det på sig så är dom kvar i förhållandet & låter killen leka med dom. Jag har själv varit i ett sånt förhållande när jag yngre , jag visste om otroheterna men gick ändå inte. Jag tror att man är så bekväm i det förhållandet och tror inte att det finns bättre killar när det egentligen finns det! Nu är jag tillsammans med en kille som behandlar mig underbart & aldrig skulle kunna göra något för att få mig att må dåligt , ett riktigt förhållande med andra ord. Och det finns fler sånna killar så dumpa skithögarna och skaffa er ett mer glädje fullt liv. Make love not war peeps :D Smell you later ...

Postat av: ...

=( Ledsen

2009-12-09 @ 16:43:40
Postat av: Ida

Ledsen över vad ?

2009-12-09 @ 18:37:59
URL: http://idaemiila.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: