IKEA.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-12-01 23:34:01


Lång tisdag är allt jag kan säga haha. Jobbat imorse och varit en sväng i Göteborg med mamma för jag var tvungen att köpa nya extensions och clips som min prutt gladeligen betalade. Tack älskling :) Sedan åkte vi till IKEA där mamma äntligen fick köpt fläkten till köket så det slipper bli allt för jävligt i köket i jul när det ska lagas mat och hej o hå. Jag fick äntligen min klädhängare som inte har varit i lager men den fanns idag och jag trodde det skulle bli så mycket mer plats i garderoben om jag fick hängt upp klänningar och annat någon annanstans och visst blev det mer plats men inte mycket. Och stången är ganska stor i mitt lilla rum så nu blockar den min byrå haha lyckat! Jaja det blir väl flytt till/efter sommaren så den får stå där så länge :) Nu ska jag nana för imorgon vankas det jobb men börjar inte förrens klockan 12.30 så lite sovmorgon blir det. Har dock ingen bil så det blir två buss byten det är surt :(

Postat av: SannaaCarola

Haha , nu fatta jag vad du menade för något från ikea :) , dom är nice ju. Har också jobbat idag. Vi har nog blivit två jobb narkomaner hahah. But thats means money, och det tackar man ju inte nej till ;) . Ses någon dag får vi göra! börjar äna sakna dig och alice. ändå träffades vi inte för länge sedan!

2009-12-02 @ 02:07:46
URL: http://sannaacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: