Is she really going out with him?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-12-15 16:37:55


Haha sitter och kollar på ett program som heter Is she really going out with him , så jävla sjukt! Handlar om snygga , smarta och snälla tjejer som är tillsammans med riktiga slemhögar mohaha. Killarna har solbrännor , ton med gele i håret och det ska stå rakt upp , ett eget språk och ett eget mode och det ser så fjortis ut haha. Fy att det finns killar med sånt ego jaja tur att man inte har en sån iallafall. Igår hann jag förresten klart med hela kursen och jag är nöjd! Idag har jag jobbat och så har jag varit och fikat med Johanna på ett super mysigt cafe som heter Mejeriet och dit ska jag med min älskling imorgon. Jaja dags för dinner peeps :)

Postat av: SannaaCarola

hahah verkligen mkt bättre hahahhaha

2009-12-15 @ 20:40:24
URL: http://sannaacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: