Julhandel.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-12-22 22:17:03


Oj vilken lång dag det har varit. Började med att åka till gymmet tidigare än tidigast med Sanna och efter det solade vi. Åkte en sväng till staden också fick köpt pappas julklapp som jag så stolt slått in själv haha och pappa anar ingenting för sa att det var en stor leksak till Emma. Hem och skynda mig för skulle pynta granen och den går helt i silver i år och snyggt blev det. Åkte & mötte Becka & Kim , vi åkte till Siba för lite julklapps handel och fikade. Dock blev det bara en massa saker till mig haha och saker till Alice. Så imorgon ska jag iväg och köpa mammas julklapp och äta frulle på stan med älsklingen för jag jobbar kvällen imorgon , tråkigt tycker jag men det blir ju pengar i januari. Nu ska jag och babe slå in julklappar :)



Fint inslaget va mohaha ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: