Julklappar

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-12-21 15:53:12


Det luktar ljuvligt för att mamma bakar och jag , lillbrorsan , mamma & Alice förstås hihi har precis varit och köpt en julgran. En riktigt tjock fin kungsgran som ska pyntas fint när den har ''tinats'' upp. Imorgon och onsdag ska det handlas julklappar , snacka om att handla dom i sista sekund men det har varit väldigt svårt att komma på pappas juklapp. Jag och lillebrorsan har luskat ur våra föräldrar vad dom vill ha. Det roliga är att när vi fråga om råd av pappa om mammas julklapp så är det egentligen något han vill ha och likadant med mamma haha men dom får iallafall det dom vill ha fast dom kan ju byta med varandra sen om dom vill ;)

'' Mammas julklapp '' två i ett dammsugare


'' Pappas julklapp '' en fotoskrivare m.m

Till världens finaste pojkvän en Apple iPod touch. ( Han vet redan om sin julklapp )

Och till Emma (brorsdotter) blir det en massa olika leksaker och saker till hennes rum eftersom hon bor hos sin pappa nu också. Så en massa prinsess saker som min storebror nog inte kommer gilla. Hela hans lägenhet bombaderas med rosa saker :D

Postat av: SannaaCarola

Jävlar vilka julklappar du inhandlar haha.

2009-12-21 @ 17:42:17
URL: http://sannaacarola.blogg.se/
Postat av: Kim

Haha någon här har visst fått en saftig lön ;)

2009-12-21 @ 18:25:18
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Ida

Neeej hallå jag delar kostnaderna med min lillebror , jag är ju inte dum ;D hahah

Dock inte Sebbes julklapp då haha :P

2009-12-21 @ 19:53:03
URL: http://idaemiilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: