Kan inte sova utan min tjorv (tjorvar)

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-12-07 23:31:26


Ursäkta att jag bomba bloggen med bilder på min goding haha fast jag sa att jag inte gillar bloggar som bara pratar om sina djur men jag pratar inte bara om henne så nu får jag lov enligt mig själv mohaha. Kvällens jobb är avklarat och jag har unnat mig chips och cola a big fat no no så imorgon blir det allvar med träningen och kosten igen för typ hundra gången! Imorgon blir det full rulle och det börjar på morgonen med solning , träning och hämta Alice från Sebbe. Johanna kommer till mig och vi ska ha en plugg dag för vi är så duktiga hihi och klockan 17 börjar jag jobba. Tack förresten finaste Johanna för det fina armbandet jag fick :) Nu skulle jag egentligen vilja sova men jag är ju förstås övertrött och har svårt att sova utan Sebbe och Alice , tjorvarna i mitt liv men jag får väl försöka ändå så jag kommer upp i tid.









Dock kan Alice sova utan mig hahaha ....

Postat av: Emma

så himla söt, va är de för ras?:)

2009-12-08 @ 14:13:11
URL: http://lecurly.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack :)det är en blandras 50% chihuahua och 50% japansk spets :)

2009-12-08 @ 14:22:43
URL: http://idaemiilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: