Måndag.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-12-07 12:47:52


Todeloo idag är det måndag och den vanliga måndags ångesten kryper fram eller njaa inte riktigt idag. Satt uppe hela natten med älsklingen och pluggade. Fick klart en helt kurs och alla uppgifter för att få ett högre betyg så halvt nöjd är jag. Ikväll om jag orkar ska jag försöka få klart processen innan till en annan kurs för då är jag klar med den med. Idag ringde jobbet vid sju imorse och ville att jag skulle jobba men jag ignorera samtalet för att vi hade lagt oss så sent. Jag har varit och fikat med Johanna på EH och då ringde självklart jobbet igen så det blir jobb ikväll men det är skönt får dock skjuta på ett annat jobb tills imorgon men det göra inget. Måndagen kommer flyga fram men hoppas bara jag orkar plugga ikväll! Jaja vi hörs när jag har något roligt att berätta :) Tack till min älskling som satt uppe och kämpa med mig inatt!

Postat av: SannaaCarola

Okeej kul :D jaa klart du ska vara med . blir utgång på torsdag och jag har fixat pengar :)kan inte träna imorgon. jobb HELA dagen hehe

2009-12-07 @ 14:58:07
URL: http://sannaacarola.blogg.se/
Postat av: Sebbe

vasheguuu

2009-12-07 @ 17:27:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: