Mellandags rea

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-12-26 17:07:37


Puuuh vilken kass rea! Den sämsta någonsin usch fanns ju verkligen ingenting allt vara bara skit. Jag fick köpt mig en till Jet Set klocka en lila , ovanligt när det gäller mig. Som min älskling även betalade på :) Jag hade velat ha den ljusrosa men den tog slut och jag tog den sista lila så gissa om tjejerna bakom mig var sura haha. Fick även köpt smink , nagellack och det enda jag köpte på rean var en svart långärmad klänning och en kofta som är några storlekar för stor men jag ska krympa den tänkte jag haha. Det var iallfall jag , älskling , Sanna och Franne som var ute. Killarna fick köpt lite iallafall men inte på rean förstås. Åt även bufe så när jag kom hem skulle vi äta julmat med mormor och hennes man så gissa om jag skippade det. Kan ju inte bli för rund nu bara för att det är jul :D Latero peeps!





Nu har jag en vit och en lila. Jag ska ha den ljusrosa också när den kommit igen :)

Postat av: Curry

faan va snygg den var i färgen :) vad betala du för den?

2009-12-29 @ 14:29:29
Postat av: Ida

Ja det tyckte jag med haha tänkte ta en rosa först men njaa ...:P den kosta 600 bara :)

2009-12-29 @ 20:33:54
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Curry

Är det sant? det där var ett billigt pris :P trodde minst en tusenlapp:) niice ;) sköt om dig Pinkyyy

2009-12-30 @ 17:16:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: