Natten är ung men inte för min tand!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-12-04 00:00:43


Hajå sitter hemma hos älski har dragit med mig datorn för att vi har pluggat. NERDS! Nej men han har hjälpt mig snäll som han är. Skulle egentligen gjort det redan igår men efter work men vi gick vi ut och åt på sallads baren och sen hem till mig en stund för att Emma (brorsdotter) var där så vi busade och lekte med henne så när vi väl kom hem till Sebbe igen var vi trötta haha! Snacka om att småbarn är krävande fast egentligen inte Emma för hon är den mest väluppfostrade 1½ jag har träffat men man är ju inte van direkt. Jag är inte trött nu men min tand gör så jädrans ont & varje morgon har jag trott att det ska vara över men nej. Ett tips blek inte tänderna med ett hemma kitt det har frätit sönder mitt tandkött & mina tänder ila & gör ont! Nu ska jag sluta nörda mig och mysa med dom två håriga djuren brevid mig :)



Alice ville inte direkt vara med ...



Queen B hahah



När fick jag ett större huvud än Sebbe ? HAHAHA

Postat av: SannaaCarola

what a happy family :) När ska ni föröka er ;)?

2009-12-04 @ 07:56:17
URL: http://sannaacarola.blogg.se/
Postat av: Ida

HAHAH många år kvar ;D sj då? ;)

2009-12-04 @ 11:48:35
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: SannaaCarola

asså några år till, jaja det brukar heta så ;). När skolan är slut och jobb funnet och en stabilt förhållande (Y)

2009-12-04 @ 18:07:54
URL: http://sannaacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: