SÅ SKÖNT!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-12-17 21:28:46




Yes yes yes Andreas är ute ur paradies hotel!!! På tiden att den gulhåriga mummel bögen försvann , förstod ju inte hälften av vad han sa. Höll nästan på att skita ner mig av nervositet när Rami skulle välja för jag trodde han skulle fega ur. Och Simon hahaha snacka om att sälja sin vän för att få stanna kvar själv. UNDERBART bara lipsilen Catja som ska ut nu då.

Postat av: SannaaCarola

Dumma dig :( , jag gick in på din blogg. Och såg paradise hotell inlägget. FAAAAAAAAAAAAAAAAAN jag som blev så nyfiken när jag såg vad dom skulle hända under parcermonin och du förstörde allt hahahha. Nu blir detju inte lika kul att kollahahaha

2009-12-17 @ 23:12:03
URL: http://sannaacarola.blogg.se/
Postat av: Kim

JAAAA!!! har aldrig varit så insatt i ett sånt här tönt program men fan va skönt de va att han rykte!

2009-12-18 @ 10:10:24
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Becka

Men neeeeej! Catja ska vara kvar Rami är en töööööönt och måste ut snabbt. Jag hejar starkt på Cimon och Catja:)

2009-12-18 @ 11:05:45
Postat av: Ida

Haha yes jag fick igång en konversation här ;D



Neej usch inte Catja hon är för falsk! Men håller med om Rami han är lite för mycket så han ska ut! Och Simon är ganska cool men Kristoffer ska vinna :D

2009-12-18 @ 13:00:10
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: becka

KRISTOFFER?? Han ju en mes. bara det att han guppar lakan med den dryga tjejen (hans partner kommer inte på hennes namn, det är inte ens värt att nämnas för hon är så blåstt) säger ju allt. Haha den roligaste är ju Jackie. AAAndrrrreas, vill du se min navelpercing. Ja behöver jag säga att jag är såld. Dock var paradise hotel danmark myycket bättre men där hade man ju också Gleager att vila ögonen på.

2009-12-18 @ 13:38:22
Postat av: Kim

HAHAHA!! jag har inte bestämt mig vem jag håller på efter att Francesca åkte (jaa jag hejjade på henne, men de va innan hon började kalla alla för äckliga). Men däremot ska inte Cimon eller Catja vinna! xD

2009-12-18 @ 15:25:00
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: becka

Haha jaa hon var väl inte så farlig i början men sen fick hon nåt flipp och kunde inte säga en enda mening där hon inte kallade någon för äcklig,orm,slyna eller hora. Då tycket jag hennes tid var ute haha.

2009-12-18 @ 16:14:29
Postat av: Kim

Hahaha eller hur, nej men Jackie eller kanske Greta.. men har ni inte sett den nya tjejen som ska komma? hahaha xD

2009-12-18 @ 16:53:56
Postat av: Becka

Jaa men tjejerna som kommit har hitills inte varit något hot. Haha först var det ju bimbosystrarna som bevisade att bristen på IQ var genetiskt i deras fall och sen var det Erika (No panties No Brah) som måste glömt sin hjärna hemma (och vadå framgångsrik blogg vem hade ens hört om den, inte jag och den har ju inte synts på toplistan iallafall) Med andra ord om hon ska följa i dom andra tjejernas fotspår så har jag inga höga förväntingar förutom lite mer guppande lakan.

2009-12-18 @ 16:59:56
Postat av: Kim

Hahaha men Angelica är ju inte sååå korkad, och sen om hon guppar täcket? Vem har inte gjort de i de där porrhuset. Men den här nya verkar ta priset xD

2009-12-18 @ 17:43:53
Postat av: Ida

HAHAH men Kristoffer är ju härlig! Lite efter bara och ja danmarks version var såååå mycket bättre!

Jackie är grym hon är lite psyk men det är ju det som är roligt att titta på hahah.

Och Kim Francessa!?!?!?!? WTF? har inga ord :P

Erika ... hmm ja vad ska man säga ? Kola torsk eller så är det något annat hon använder för hon lever helt i sin egna värld!

2009-12-18 @ 17:49:47
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Kim

Jaa men jaa, Francesca - hon va inte en sängguppande slampa, utan hon förvandlades till djävulens högra hand men redan då slutade jag heja på henne.

Hahaha eller hur hon känns inte helt 100 xD

2009-12-18 @ 18:54:39
Postat av: Ida

Haha nee det är sant hon var väldigt härlig i början men sen kröp djävulen fran men det var gött att hon fick sin hämn på Catja och Andreas :D :D

2009-12-19 @ 12:38:21
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Kim

Jaaa jag veeet, men så fick vi en ny som vi inte vill ha kvar - Rami

2009-12-19 @ 13:19:50
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Kim

Hahaha seriöst, 14 kommentarer! Vi får nog helt enkelt ta en fika och diskutera detta någon gång! xD

2009-12-19 @ 17:27:06
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: