Snart är det jul!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-12-23 23:54:51


Igår blev det julshopping eller nja den enda julshoppingen var leksakerna till Alice och ett stort hundben som jag dessutom slått in mohaha. Det blev shopping till mig istället och det ångrade jag idag när jag och älsklingen skulle köpa mammas julklapp , en speciell dammsugare och det skulle bara vara just den sa pappa. Då var den ju självklart utsåld! HA! Vi som skratta igår och sa att halva trollhättan nog inte köper en dammsugare i julklapp KIM! Hahaha jaja det fick bli en lite dyrare då och det sved men vad gör man inte för sin mamma. Älskling bjöd på mat innan jag skulle iväg och jobba kvällen så det har jag sysslat med idag men gött att få in mer dagar den här månaden för då slipper jag studielånet ett par månader. Imorgon är det jul och jag känner mig som ett barn. Jag kommer inte kunna sova för jag är för nervös haha men för vad ? Jag vet typ allt jag ska få för jag har valt det mesta själv , smidigt tycker jag :)



Blev bland annat pyjamas , underkläder , smycken , herr skjorta från H&M , silkes linne med snygg rygg och även dyrt shampoo och balsam som är dunder kan jag lova!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: