Söndags tjockis

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-12-27 16:30:41


Visst är dagarna efter jul sega? Man bara går och väntar på att det ska bli nyår , dock inte jag. Nu inväntar jag pappsen som ska komma med pizza och senare ska jag hämta Sanna från ett kalas och så ska vi åka och grilla oss lite. Hihi sola med andra ord. Fy vad seg jag är idag! Vill inte röra mig ur fläcken faktist , skulle dock tränat idag men jag orka inte :/

Veckan ser ut så här måndag ska jag jobba kväll (vården), tisdag ska jag jobba kväll fast på ett annat jobb , onsdag ska jag jobba morgonpasset (vården) , torsdag är jag ledig och det är nyår! Och fredag morgon är det jobb (vården) , usch hur ska jag komma upp är ju frågan haha. Det får bli minimalt med dricka på nyår kan jag lova men det ska nog gå bra :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: