Underbara dag.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-12-30 13:15:58


God dagens jag har precis kommit hem från jobbet. Fick dock åka buss idag och det är jag inte van vid haha förstår inte folk som står ut med att gå upp två timmar inann och sen hålla på och byta buss! Nej inget för mig jag har blivit för van vid bilen haha. Sitter invirad i en filt och äter varma mackor och ska strax börja bläddra i klädkatalogerna , hur underbart är inte det då :) Och imorgon är det nyår undrar hur det blir är ju min fråga. Dock är jag arg på mig själv som tacka ja till jobb morgonen efter för det förstör! Jag måste hitta en lösning på något sätt.

2009 har jag ....

Tagit studenten 

Gått på bal

Skaffat Alice ( det bästa någonsin )

Fått nya vänner , raderat dom falska

Gått från brunett till blond och tillbaka till brunett  

Fått mer jobb

Börjat träna

Fixat betygen

Fått tiotusentals räkningar :/

Fått min första böter *skratt*

Gått upp 8 kg ? ( som är på väg bort )

Fyllt underbara 20 år och invigt systemet

Kommit nära min släkt mer , tex Sanna :)

Firat två års dag med Sebbe

Varit i Stockholm

Fått en affärsidee HAHA

Blivit gammal och grå

Och självklart en massa mer tråkig och roliga saker som har hänt under årets lopp men jag minns faktist inte så mycket efter studenten. En enda stor minneslucka haha ...

Postat av: Kim

Ge mig dina jävla kilon, och vad är de för en affärside :D

2009-12-30 @ 13:59:17
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: martina victoria kuhse

hehe, den kommer från h&m :)

2009-12-30 @ 14:23:35
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha jag ska skicka kilona på posten du kan till och med få två extra :D

2009-12-30 @ 18:35:13
URL: http://idaemiilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: