ÄNTLIGEN!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-02-02 23:10:56


Jag tror alltså jag vet inte riktigt än men jag tror jag har hittat min balklänning , mamma tycker jag ska ha den för den är enkel och elegant. MEN jag vill va brunett ! Jag trivs inte i den blonda kaluffsen jag har nu och det passar inte med en cerise klänning alltså en mörk rosa klänning och blondt hår ? Fejk blond dessutom. Nej tack det ska vara brunt med guldiga slingor och en bränna till den klänningen. Jag tror jag kör på det ... Men är den för tråkig kanske ? den kanske är för enkel ? Äh får fundera vidare denna veckan ut för sen måste den beställas om jag ska få den i god tid :) Nu är det dags för sängen , sleep tight.



den ska inte va lila och det krysset i ryggen ska bort det ska va helt öppet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: