En väldigt död Ida

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-02-05 23:15:09


Hade inte räknat med en sång lång dag som idag. Började med praktik från 08.00-15.00 blev änna trött där vid två tiden men hem skulle jag inte utan det var bara att promenera till nästa plats , jobbet som började 16.00 så det blev ingen paus där och på jobbet var det kaos nästan alla vårdtagare hade vinterkräk sjukan så alla hölls inne i sina lägenheter så det var bara en massa spring och kaos idag men vi klarade även denna kväll. Pappa hämtade mig från jobbet eftersom jag inte har någon bil denna vecka ,suck. Kom hem strax innan halv tio hade ju egentligen tänkt baka idag eftersom det är sista dagen på praktiken idag men eftersom jag jobbade köpte mamma två färdiga tårtor istället ... 
Imorgon är det en likadan dag jag jobbar till 21.00 och älsklingen kommer och hämtar mig så då ska vi väl bara mysa och han ska få ge mig så himla mycket massage så förbered dig nu Sebbe! Och på lördagen ska jag och Elin ut på shopping och på kvällen blir det lite fest. Hoppas bara på att inte jobbet ringer mer i helgen för då är det kört. Sov gott :)



Älskar hennes bruna hår  färg ..... Nästa uppdrag kanske?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: