Lördag kväll

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-02-21 22:52:13


Nu har jag och älski pälski varit och bowlat med min familj i två timmar och han vann ... Det var verkligen en överraskning hahaha. Men nu ligger vi här hos han och gottar oss med godis och fotboll .... tyvärr men det får gå :) Vi nörda oss lite med den här frågegrejjen också haha jaja. Pyyyyyyyyysss

 

·  Vad heter ni? Ida och Sebastian

·  Hur träffades ni? På en fest ... surprise

·  Hur länge har ni varit tillsammans? Ett och ett halvt år :)

·  Är ni förlovade? Nepp

·  Bor ni ihop? Nej inte än ;D

·  Har ni barn? NEJ! För tidigt hahaha

·  Har båda körkort? Självklart

·  Isåfall, vem kör bäst? JAG !!!!

·  Kommer du ihåg er första kyss? Hahah ja inget jag vill berätta för er ;D

·  Vem sa "Jag älskar dig" först? Han :)

·  Vem är äldst? Sebbe med sina 11 månader ...

·  Vilka stjärntecken är ni? Jag är lejonet och han är jungfru

·  Vem fyller först på året? Jag , den 3 augusti

·  Vem är längst? HAHAHAH jaadu ... ne det är allt Sebbe :)

·  Vem sjunger bäst? Sebbe min egna lilla Enrique Iglesias ;)

·  Håller ni i handen på stan? Oftast

·  Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej

·  Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej men vi träffades i flera månader innan vi blev tillsammans

·  Vad har ni gemensamt? Vi är så olika varandra så det finns inte

·  Blev du kär i första ögonkastet? Nej det kom sen :)

·  Har ni någon speciell låt? Nee ingen särskild

·  Har ni några "fri kort"? Absolut inte!

·  Har ni stora framtidsplaner? Självklart :)

·  Har ni gråtit i varandras armar? Jaa

·  Har ni varit utomlands tillammans? Nej men vi ska åka utomlands i sommar

·  Vilket är ert bästa minne? När vi berättade första gången att vi älskade varandra ... HAHAH det var riktigt roligt :D

·  Vem lagar bäst mat? Vi är lika dåliga haha

·  Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Äter oss tjocka på sötsaker och myser :)

·  Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Självklart!

·  Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Två olika kommuner

·  Blir du lätt svartsjuk? Inte lätt men det är klart man blir

·  Brukar ni bråka? Nej den tiden är över HAHAHA men små tjaffsar gör man

·  Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer

·  Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hans armar ;)  

·  Vad använder ni för preventivmedel? Spiral  ... (  HAHAHA nu skämms Sebbe )

·  Pratar någon av er i sömnen? Nee men andra jobbiga ljud hör man ... :D

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: