monday sucks

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-02-23 20:23:49


Haha jag lyckades försova mig rejält idag , jag vaknade halv tre på eftermiddagen det är aldrig fel men just idag var fel eftersom det var första skoldagen efter lovet men jaja vad ska man göra haha. Jag var i ganska stor chock när jag vaknade jag trodde klockan var runt tio eftersom jag gick och la mig vid sex imorse och jag kände mig inte utvildad konstigt nog !?
Har iallafall jobbat en snabbis på månads jobbet idag som vanligt men nu har jag inte tid med det här mer för jag måste duscha innan Lipstick jungle och efter det blir det lite plugg sen försöka sova i TID :)



första dagen på måndags jobbet för mer än ett år sen och det första jag gör är att ta kort haha smart där Ida



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: