Not sick!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-02-10 19:26:07


Skolan började igår men jag var icke där och inte idag heller men nu är jag frisk igen. Har återfått mina krafter och matlusten är tillbaka. Nu är resten av familjen sjuka förutom daddy som har varit och handlat godis och gjort pannkakor idag haha vilken kock. Älsklingen har varit och sovit hos mig nu sen söndags för att hålla mig sällskap så att man inte gräver ner sig helt och det är ett under att han inte har blivit sjuk. Igår kom han hit efter skolan och hade köpt ett linne åt mig så där spontant. Får man vara gulligare min lilla sockertopp :) Men nu till problemet när fan börjar vi skolan imorgon ? Haha någon som vet ? Smsa mig eller vad som helst vill inte komma försent haha nu ska jag duscha och plugga och kanske lägga mig i tid för en gångsskull.

Postat av: Sannaa

Kanske beror på att han hade det på nyår hahaha :)

2009-02-11 @ 13:38:32
URL: http://SannaaOinas.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: