Sista dagarna ....

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-02-04 17:44:23


Kollar på The Hills sedan ska jag iväg och hämta ut mina två par nya skor och sola of course det var ett tag sen.
Jag är så jäkla trött och irriterad på jobbet som har ringt ett antal gånger idag. Jag försökte förklara för dom att jag inte kan ta mig till jobbet på en halvtimma för att jag måste ta en buss från mig och byta på torget till en annan och dom går bara två gånger i timman men om jag kunde få börja en timma senare hade jag kunnat men det ville hon inte fatta så hon sa att jag snart blir avskriven från det stället för att jag inte har jobbat något det här året , 09 alltså men så är det inte dom har inte ringt förrens nu denna veckan och jag har haft praktik i en månad och den tar slut på fredag och då kan dom gärna få ringa. Ååh suck för att vara timanställd men sånt får man ta men studenten är nära , wihoo.

Postat av: Sannaa

Ne man man tackar man tackar ;) yeeeyy festa på lördag. ÄNTLIGEN dansa dansa haha

2009-02-04 @ 22:01:25
URL: http://SannaaOinas.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: